Naime, kako smo saznali popularni pjevač Zdravko Čolić važi za jednog od najskupljih pjevača za Božićne i novogodišnje praznike. Kakao mediji saznaju za najluđu noć u ovoj godini mogao bi da zaradi rekordnih 100.000 eura. Međutim, ta cifra skoro da nikako nas ne čudi, pošto je on definitivno najveće ime na domaćoj estradi, i on jako pažljivo bira mjesta za svoje nastupe.

Zdravo definitvno izgleda poput velike svjetske zvijezde pošto kod njega ne prolazi to, da se neko penje na binu i da se slika sa njim. Želi poseban smeštaj od strane organizatora za sebe ali i prateći bend, kao i prateće vokale na svakom nastupu, posebnu hranu, kao i to da ga ne smaraju mediji i forto reporteri. On je definitivno van društvenih mreža, pa je samim time i njegov privatni život prava misterija.

Međutim, pjevačje izazvao pravu pometnju prije nekoliko dana kada je izjavio na jednoj TV emisiji da u vrijeme Tita, dolazeći praznici nisu bili dozvoljeni u medijima i u javnosti: ”Imali smo jelku i sve je to bilo vezano za Novu godinu. Božić kao Božić nije bio zato što je bilo vreme socijalizma, komunizma… Nije se smelo obeležavati kao što je to kasnije bilo, kada su nastupile verske slobode…”, a onda je nastao haos na mrežama.

Nakon njegove objave na twiteru odmah su krenuli komentari, koji su uglavnom bili negativni: “Šta sam se ja kolača najela na Božićima i Bajramima u Jugoslaviji, a nikada me nisu uhvatili. Sad vidim da sam ja zapravo bila disident”, napisala je jedna korisnica na Tviteru, “Čola zaražen virusom populizma”, “Šta mu bi, bio je normalan lik”, “Biće da je ipak demencija u pitanju”, glasili su drugi komentari besnih tviteraša.